Website

Het ultieme digitale visitekaartje.

Iedere opdracht zou moeten beginnen met een duidelijke uitdaging. De uitdaging luidt meestal als volgt: “Hoe kunnen wij ervoor zorgen dat…” In het geval van een restaurant kan de uitdaging zijn hoe zorgen wij ervoor dat wij meer gasten in ons restaurant krijgen.

Iets dat wij vaak merken is dat klanten met een eigen idee komen, de focus ligt vaak op ‘leuke foto’s’, aanbiedingen, zeggen wij de lekkerste zijn. Maar als iedereen tegenwoordig zegt dat zij de beste en de lekkerste zijn, dan is dus eigenlijk niemand de beste en de lekkerste. Daarom heeft dit ook weinig meerwaarde voor klanten. Hoe sterker je wilt dat je oplossing is, des te belangrijker het is om de kern van ‘het probleem’ te kennen. Wil jij jezelf verkopen als de beste en lekkerste restaurant, dan willen jouw website bezoekers ook zien waarop dit gebaseerd is. Een bezoek aan een restaurant is eigenlijk heel erg te vergelijken met een bezoek aan de Efteling, elke bezoeker is opzoek naar een unieke ervaring; met een gewenste situatie waar de klant met een uiterst tevreden gevoel het restaurant verlaat en ook wilt terugkeren.

Contact

RESPONSIVE DESIGN

Tegenwoordig is het van belang dat een website niet alleen op desktop en laptop te zien is. Het aantal gebruikers dat via voornamelijk mobiel websites bezoekt is fors toegenomen en het is belangrijk dat wij hierop inspelen. Door responsive design toe te passen, kun je ervoor zorgen dat de website op alle schermen gebruiksvriendelijk is. In veel gevallen is het zelfs zo dat mobiele gebruik ook het primaire is. In dit geval kan gebruik gemaakt worden van een ‘mobile-first’ design.

LAGE PRIJS & GROTE MEERWAARDE

Door op een efficiënte manier te werk te gaan, proberen wij altijd een website te realiseren dat behalve effectief ook efficiënt is. Dit doen wij vanwege het streven voor kwalitatief hoge klantenbinding. Geen uurtje factuurtje, geen hoge onderhoudskosten, wij benaderen iedere website met het idee dat als onze partners het goed doen, wij samen kunnen groeien.

Casus wordt gedeeld medio maart.

Uw eigen Website

  • Cadeautje: Eigen Domeinnaam (.nl/ .com /…)

  • Plaatsing van uw Content  (o.a. PDF van Drukwerk, Fotogalerij)

  • Eigen ontwerp met Premium Thema & Huisstijl (Anno 2020)

  • Sfeerimpressie foto’s (u kunt ook zelf foto’s aanleveren)

  • Onbeperkt aantal pagina’s

  • Domeinnaam Email Adres (bijv. info@domeinnaam.nl)

  • Responsive Webdesign https://getbootstrap.com/

  • Support & Onderhoud vanaf slechts € 60,- per jaar

  • Geverifieerde Hosting met Nederlandse Topsnelheid

  • SSL Certificaat vanaf € 5 per jaar met gratis installatie

  • Content Management Systeem (WordPress 5.3.2)

  • Minimale SEO settings (google ranking)

  • Image Optimalisatie (compressie en lazy load)

  • optioneel: Webshop (bestelsysteem zonder kassa)

  • ‘Facebook developer’ configuratie
    (voor o.a. link met instagram)

  • Gespecialiseerd Copywriting (tekst kan altijd zelf aangeleverd worden of het zal standaard teksten bevatten)

  • Geadvanceerde SEO settings (google ranking d.m.v. bijv. keyword research, XML sitemaps)

  • Nederlands – Engels vertaalfunctie (browser built-in vertaaltools zijn wel beschikbaar)

  • Digitale Menukaart (menulijst uitgetikt op de website)

  • Fotografie op locatie (Food, Portret, Team, Interieur, …)

  • Videografie op locatie (Motion Design, Video-editing)

BASISPRIJS € 1050,-

Branding++ Website

  • Cadeautje: Eigen Domeinnaam (.nl/ .com /…)

  • Plaatsing van uw Content  (o.a. PDF van Drukwerk, Fotogalerij)

  • Eigen ontwerp met Premium Thema & Huisstijl (Anno 2020)

  • Sfeerimpressie foto’s (u kunt ook zelf foto’s aanleveren)

  • Onbeperkt aantal pagina’s

  • Domeinnaam Email Adres (bijv. info@domeinnaam.nl)

  • Responsive Webdesign https://getbootstrap.com/

  • Support & Onderhoud vanaf slechts € 60,- per jaar

  • Geverifieerde Hosting met Nederlandse Topsnelheid

  • SSL Certificaat vanaf € 5 per jaar met gratis installatie

  • Content Management Systeem (WordPress 5.3.2)

  • Minimale SEO settings (google ranking)

  • Image Optimalisatie (compressie en lazy load)

  • optioneel: Webshop (bestelsysteem met kassa)

  • Optioneel: ‘ Facebook developer’ configuratie
    (voor o.a. link met instagram)

  • optioneel: Gespecialiseerd Copywriting (tekst kan altijd zelf aangeleverd worden)

  • optioneel: Geadvanceerde SEO settings (google ranking d.m.v. bijv. keyword research, XML sitemaps)

  • optioneel: Nederlands – Engels vertaalfunctie (browser built-in vertaaltools zijn wel beschikbaar)

  • optioneel: Digitale Menukaart (menulijst uitgetikt op de website)

  • optioneel: Fotografie op locatie (Food, Portret, Team, Interieur, …)

  • optioneel: Videografie op locatie (Motion Design, Video-editing)

Prijs vanaf € 1200,-

Branding++ toegelicht

Met Branding++ is het hoofddoel om een connectie te vinden tussen de merkidentiteit en jullie ideale klant. Door uit te stralen wie jullie zijn en waar jullie voor staan, kun je inspelen op de doelgroep. De uitdaging is om erachter te komen wat jullie onderscheid t.o.v. de concurrentie en wat zijn dan de behoeftes van de doelgroep?

Het begint vaak met gewoon luisteren naar wat zij zeggen

Wat ons bijvoorbeeld opgevallen is, is dat nieuwe klanten met een nieuw concept het vaak lastig vinden om een keuze te maken. De eerste ‘aanraking’ met een nieuw concept heeft een grote impact. Waar een slechte indruk ervoor kan zorgen dat een klant wegblijft. Dit terwijl iedereen wel gerechten heeft dat zij liever niet eten. De uitdaging is dus om een manier te vinden om te voorkomen dat zij een slechte indruk krijgen. 

Ik vind Koreaans niet lekker

Hiervoor hebben wij samen met de klant bedacht een ‘chef’s safe choice’ optie aan te bieden voor klanten die aangaven dat zij nieuw zijn met het concept. Dit concept bevatte een mix van meest populaire gerechten, gedurfde gerechten, huisspecialiteiten en Koreaans kenmerkende gerechten. Tegelijkertijd kregen zij een kaartje mee met de gerechten en de ingrediënten daarbij. Zo zagen wij uit testen dat in het algemeen iedereen wel gerechten had dat zij minder lekker vinden en gerechten die zij juist hoog scoren.

De onderliggende boodschap is, er is altijd wel een gerecht dat je lekker vind. Maar je weet pas wat je lekker vind als je het hebt geproefd.

Met dit concept maak je dus je klant kenbaar dat er 1. gerechten zijn die zij lekker vinden en 2. er is nog een hele scala aan gerechten dat zij niet hebben geproefd.

Zo is dit uiteindelijk maar 1 concept uit de vele mogelijkheden dat wij met branding++ kunnen aanbieden voor jullie. Wij adviseren om gewoon bij ons aan te kloppen met een probleem, zodat wij samen kunnen sparren en nadenken hoe wij een probleem kunnen tackelen. 

vincent@tangbo.nl

Meer weten?

CONTACT

Hebben wij een match?

Neem vrijblijvend contact op zodat wij uw vragen kunnen beantwoorden of u van advies kunnen voorzien.

CONTACT

© 2020 Tangbo

Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google